جناب اقای شمقدری معاونت محترم سیاسی استاندار خراسان رضوی باری دیگر منت گذار وبیا وبا مردم باش!!؟؟
نوشته شده توسط : هاشم ملایجردی

صدا پای اقای شمقدری را که مردم شنیدند برخود جنبیدند تا حرف دل مردم را با این بزرگ عزیز بگوید ولی مثل همیشه برای او جلسات متعدد با خواصی که باید سکوت میکردند تا معاونت محترم خوشحال از شهرستان برگردد !!! این روند یک روش تاسف بار شهرستان جوین می باشد !!! چون هیچگاه هیچ مسئولی را اجازه نمی دهند با مردم دردل دل کند وبشنود ظلمها و ستم ها را !

اقای شمقدری اگر صدای فریاد مردم شهرستان جوین وجغتای را شنیدید باری دیگر ، برمردم منت بگذارید و به مساجد این دوشهرستان بیایید ، سعی کنید ارباب مناصب را با خود همراه نسازید و گوشهای گماشته شده را از خود  برانید تا به مردم رسید !!!؟؟ دمی با مردم باشید ، در پایان قضاوت خواهید کرد که دست پخت مسئولان ارشد این شهرستان ها برای مردم زجر اور است ولی مردم چه چاره ای دارند!!؟؟ اگر حرف بزنند ، همین ارباب مناصب خواهند گفت که از خط  اسلام و رهبری و خدای ناکرده شهدا ، فلانی خارج شده ، انگاه دیگر ، حتی جنابعالی هم خواهید گفت که با کسی که درمسیر انقلاب نباشد سخنی ندارم !!؟؟ درصورتیکه درد مردم اینست که تعدادی درمناصب خزیده اند و تیشه بر ریشه انقلاب می کوبند تا جاییکه حتی مردم را تعمدا به تشکیلات نظام واستانداری بدبین می کنند !!؟؟
اقای شمقدری اگر به جوین امدید و اجازه دادید ،  اینجانب درحضور مردم و امام جمعه وفرماندار وشورا و غیر شورا ، علنا دست پخت اقایان را مطرح خواهم کرد تا شما هم کمی مانند مردم بچشید درد مردم را !!! یقینا ویقینا باورخواهید کرد که مردم چگونه این طعم تلخ ستم و پارتی بازی وهزاررنگی ونفاق را تحمل می کنند !!؟؟
اری مردم برای این انقلاب خونها داده اند و صبرکرده اند وبازهم صبر می کنند تا فتنه گران اصولگرا به تعبیر ریاست محترم جمهور نتوانند از صدای مردم ، پلکان بد نامی مردم را بسازند !!! ولی از شما برادر عزیز  انتظار است که اجازه فرمایید تا صدای مردم به همان کیفیتی که دردناک است به شما برسد !!!؟؟؟

جناب  اقای شمقدری ، در مراجعت به شهرستانها  زمانی هم به منتقدین اختصاص دهید و از مسئولان محلی فاصله بگیرید تا بعضی از مسئولان محلی نتوانند زمان شما را به دلخواه خود تنظیم نموده ویا به جلساتی هدایت نمایند که روزها بر ان اندیشه کرده اند تا مبادا صدای نقدی از میان انها برخیزد،چونان که در جوین اینگونه بود




:: بازدید از این مطلب : 499
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 1 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: